DASAR KUALITI

PPAPP komited dalam membina koleksi yang terbaik, memberi perkhidmatan perpustakaan yang komprehensif dan melangkaui jangkaan pengguna serta memastikan penambahbaikan sistem penyampaian secara berterusan.


OBJEKTIF KUALITI

  • Memastikan 45% daripada koleksi PPAPP dalam bahasa melayu, 35% Bahasa Inggeris serta 10% Bahasa Cina dan Tamil.
  • Memastikan pendaftaran keahlian untuk setiap ahli disiapkan dalam
    tempoh 10 minit.
  • Memastikan koleksi PPAPP diproses dalam tempoh masa 14 hari bekerja.
  • Memastikan setiap pertanyaan yang mudah dan tidak memerlukan penyelidikan lanjut dapat disiapkan dalam tempoh 15 minit manakala
    pertanyaan yang sukar dan memerlukan penyelidikan lanjut disiapkan dalam tempoh 1 hari.
  • Memastikan perkhidmatan pinjaman dan pemulangan bahan bacaan untuk setiap ahli disiapkan dalam tempoh 3 minit.
  • Memastikan aktiviti galakan membaca dijalankan dengan penyertaan sekurang-kurangnya 30 orang peserta.
  • Memastikan setiap aduan diselesaikan dalam tempoh tujuh hari bekerja

 

 

 

 

 

| Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Penafian | Hakcipta | Paparan | Soalan Lazim | W3C |
Hakcipta Terpelihara © 2011 - 2023 Perbadanan Perpustakaan Awam Pulau Pinang | GPS : N 05 23.514' E 100 23.959'

Paparan terbaik adalah dengan menggunakan Google Chrome, Mozilla Firefox 3.0 ke atas, Safari 4.0 ke atas atau Opera 10.0 ke atas dengan resolusi 1024 x 768

  • Tarikh Kemaskini : 2023-09-21 02:56:11 .